نمایندگی های جی پلاس

نمایندگی جی پلاس در ارومیه

نمایندگی جی پلاس در ارومیه

نمایندگی جی پلاس در ارومیه که با نمایندگی گلدیران در ارومیه که با نامی دیگر جی پلاس هوم خردمند با داشتن سابقه ی فعالیت در این زمینه از سال 1386 می باشد که اکنون با داشتن محصولاتی همچون تلویزیون، یخچال، فریزر، مایکروویو، جارو برقی، کولر گازی و … دارای می باشد.

اگر برای خرید محصولات صوتی و تصویری و یا لوازم خانگی به بازار سر زده باشید حتما اسم برند جی پلاس به گوشتان خورده است که یکی از معروف ترین برند های ایران می باشد. و این سوال برای اکثر شما پیش آمده است که جی پلاس ساخت کجا است؟ و کیفیت محصولات آن در چه سطحی است، که ما در ادامه شما را با این برند معروف Gplus که در ارومیه نیز با نمایندگی خردمند افتتاح شده است؛ آشنا خواهیم کرد.

گروه گلدیران ارائه دهنده محصولات و خدمات در حوزه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در ایران بوده و علاوه ر عرضه محصول نهایی راهکار های تجاری راطبق نیاز مشتریان ارائه می نمایند. این شرکت در سال 1373 تاسیس شد و طی این سال ها همواره تلاش کرده تا کالاها را با قیمت و کیفیت مناسب در بازار ایران عرضه نماید.

برند جی پلاس با نمایندگی گلدایران

جی پلاس آرزوی دیرینه گلدیران در بحث تولیدات داخلی و ایجاد یک برند ملی ارزشمند است. جی پلاس ارزش زاکیفیت مطابق با نیاز مصرف کنندگان تعریف می کند. در حقیقت گلایران پس از سال ها تلاش در سطح بین المللی بر آن شد تا تجربه این سال ها را در جهت بهبود این صنعت و بهره مندی از امکانات داخلی بار دیگر بنا سازد. در حال حاضر جی پلاس، بازار ایران را به عنوان شروع فعالیت های خود در نظر گرفته و سعی دارد در آینده ای نزدیک کشورهای دیگر را نیز پوشش دهد. این برند ایرانی  با ارائه سبد متنوعب از محصولات سعی در پوشش بخش های جدیدی از بازار دارد. جی پلاس به عنوان  ماحصل دانش و تجربه 30 ساله گلیران، سعی دارد بر تضمین کیفیت حصول، با ارائه خدمات پس از فروش منحصر بفرد و ایجاد تجربه ای متمایز در خرید، ارزشی فراتر از یک محصول ایرانی برای مخاطبان ارائه کند. که از جمله یکی از بهترین فروشگاه های برند جی پلاس، نمایندگی جی پلاس در ارومیه با نمایندی آقای خردمند می باشد، که مخاطبان می توانند از محصولات جی پلاس در این فروشگاه خریداری نمایند.

مقدمه ای از تلویزیون های جی پلاس

این روز ها ورود سری جدید تلویزیونهای جدید جی پلاس باعث شده تا این برند کانون توجه باشد، تلویزیون های جی پلاس در سه سری Stellar، Style، Power به بازار عرضه می شود. سری Stellar هوشمند بوده و دارای رزولوشن 4K می باشد در سه سایز 65،55،50 اینچ. سر Style دارای رزولوشن Full HD سایز های 50 و 43 اینچ می باشد که امکانات اسمارت  را ندارند. و سری Power تلویزیون های جی پلاس در دو سایز 32 و 40 اینچ با رزولوشن HD و Full HD می باشد، که می توانید ویژگی تک به تک تلویزیون های جی پلاس را از سایت جی پلاس هوم(خردمند) مطالعه نمایید.

تلویزیون های جی پلاس یکی از محصولات پرطرفدار این برند ایرانی است که بعد از گذشت یکسال از تولد این برند،با تغییرات و آپدیت های بسیاری همراه بودند. با خرید تلویزیون های جی پلاس، سرزمینی از سرگرمی را در خانه دارید و از تماشای جدیدترین فیلم ها و سریال ها در صفحه نمایش بزرگ و با وضوح بالا با سه ماه اشتراک راگان فیلیمو ( مدل های منتخب) لذت ببرید.

نمایندگی جی پلاس در ارومیه

مقدمه ای از اسپلیت های جی پلاس در نمایندگی جی پلاس در ارومیه

کولر های هوشمند جی پلاس هم با هوش مصنوعی پیشرفته خود، به حسگرهای حرارتی مجهز هستند که به کمک آن می توانند دما و شرایط محیط را بررسی کرده و بر اساس آن دستگاه دما و سرعت فن را تنظیم و فعالیت سرمایش و یا گرمایش را انجام می دهد. کولر های گازی جی پلاس، می توانند کیفیت هوا در محیط داخلی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و فضای بسیار سالم را ایجاد کنند. چرا که آنها قادر به جمع کردن گرده،گرد و غبار و سایرآلرژن های موجود در محیط هستند و همچنین با کاهش رطوبت می توانند رشد کپک و قارچ در محیط را کاهش دهد. یکی از قابلیت های ویژه ای که در کولر های گازی جی پلاس وجود دارد عملکرد اتوماتیک یا I FEEL است که یکی از قابلیت های جالب و قابل توجه برند جی پلاس می باشد که شما می توانید این دستگاه هارا همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم نمایندگی جی پلاس در ارومیه یافت نمایید.

نمایندگی جی پلاس در ارومیه

مقدمه ای ماشین لباسشویی های برند جی پلاس در نمایندگی جی پلاس در ارومیه

شستن صحیح لباس ها از آن دست مواردی است که شاید خیلی از ما به درستی به آن توجه نکرده باشیم. اما با کمی دقت می توانیم به عمر لباس هایمان بی افزایم. ابتدا ببینید لباس شما از چه الیافی تشکیل شده است و بعد با کمک لیبل پشت لباس و اطلاعاتی در مورد شستشوی پارچه ها ، لباس خود را تمیز کنید. با امکانات و برنامه های ماشین لباسشویی جی پلاس انواع پارچه ها را باخیال بشویید. همچنین ویژگی دیگری که لباسشویی های این برند دارد شستشوی دقیق و استاندارد لباس ها در خانه، از نکات مهمی است که همیشه باید مد نظر داشته باشیم. از امکانات مهم ماشین لباسشویی جی پلاس، می توان به برنامه اختصاصی جهت ضد عفونی کردن لباس ها و برنامه لکه بری اختصاصی و قابلیت ضد آلرزی اشاره کرد. موتور اینورتر باعث افزایش طول عمر و سرعت وسیله هایی مانند ماشین لباسشویی، یخچال و…می شود و همچنین مصرف انرژی بسیار پایینی دارد.

نمایندگی جی پلاس در ارومیه

مقدمه ای از یخچال فریزر نمایندگی جی پلاس در ارومیه

انتخاب هایی که بر اساس نیازهایمان صورت بگیرد، می توان بهترین انتخاب های زندگی باشد. همان سرمایی که نیاز است را می توانید در یخچال فریزر جی پلاس داشته باشید. اگر نیاز دارید همه خوراکی ها به شکل دقیق و در دمایی مناسب نگهداری کنید، پس باید یخچالی انتخاب شما باشد که چنین هوشمندی را داشته باشد. یخچال های جی پلاس با امکان گردش هوا چندگانه، در نگه داری و استفاده انواع مواد غذایی شما را همراهی می کند.یک یخچال فریزر در کنار تمام ویژگی هایی که باید داشته باشد، مثل جادار بودن، قدرت بالا، سرمای دقیق، و خیلی چیزهای دیگر مهم است طراحی خاص و ویژه ای را هم دارا باشد. یخچال فریزر های جی پلاس در مدل های دوقلو، ساید بای ساید، یخچال تک فرریر بالا و پایین با طراحی خلاقانه و هنرمندانه در بازار لواز خانگی جی پلاس هوم (خردمند) به عرضه شما مخاطبان محترم  شده است.

نمایندگی جی پلاس در ارومیه

جهت اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر محصولات برند جی پلاس می توانید به سایت جی پلاس هوم (خردمند) مراجعه نمایید و یا به فروشگاه حضوری که نمایندگی جی پلاس در ارومیه است مراجعه نمایید و محصولات را خود از نزدیک دیدن فرمایید.

نمایندگی جی پلاس در تبریز

آدرس نمایندگی جی پلاس در ارومیه

ارومیه خ شیخ تپه نبش کوی 8 جنب سیسمونی کارن ماما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *